Времето в съвременния артистичен свят никога не спира. Все повече нови проекти в сферата на модата, музиката и изкуството стават публични в социалните мрежи. Искаме да знаем всичко за тях. Кой? Кога? Какво? Защо? Искаме да усвояваме максимално много информация за максимално малко време. Нямаме дори минута за губене. Днес излиза нов музикален хит, утре пък се носят слухове за предстоящи кампании на любима модна марка, тук-там се прокрадва и по някоя хаплива клюка от хайлайфа. Life&Style 101 е тук за вас, за да не търсите последните тенденции и новости сами. Няма да останете разочаровани. Винаги бързо, точно, ясно и най-вече навреме. Днес на фокус е света на модата - кои са новите лица зад колисите, има ли преродени легенди в снийкър индустрията и коя модна къща ще се пренасочи към beauty индустрията. Интригуващо, нали?

Lacoste Storm 96

Още през 1996 Lacoste изуми индустрията с нов дизайн обувка за модерното всекидневие - Storm 96. Днес, в чест на легендарното наследство на марката, оригиналният модел се завръща на пазара с нови сили, а еуфорията около рилийса е пълна. Спортен, минималистичен, с гумена подметка и ретро елементи на основата - лейбълът Lacoste Sport и логото крокодил, Storm 96 символизира симбиозата между old school colour-block тенденцията и активния лайфстайл. Идеята за възобновяване производството на обувката е да се подкрепи поколението на съвременни културни иноватори, за които личния стил е метод за себеизразяване пред света.

Photography by Yu Fujiwara, Styling by Chloe Grace Press


Новото лице в Givenchy

34-годишният американски дизайнер Matthew M. Williams, създател на култовия лейбъл Alyx, непринудено обяви постъпването си в Givenchy като главен креативен директорчрез аудио запис, публикуван в Инстаграм страницата на модната къща. Действие, така присъщо за съвременното младо поколение. Williams откликва на предложението да поеме ръководството на марката след напускането на британската дизайнерка Clare Waight Keller през април. Младият артист определено има какво да покаже на света, а модната индустрия е убедена, че неговото креативно и модернистично виждане ще поведе Givenchy към дългоочакван просперитет. “Това може да е началото на една нова ера на сила и успех за Givenchy”, споделя Sidney Toledano, креативен директор на LVMH.  


Diadora B. Elite

Ето че след повече от 40 години, Diadora връща на пазара един от най-класическите и търсени модели в снийкър света - B. Elite. Основоположник на множество субкултури през поколенията, обувката е готова отново да покори рафтовете на магазините като в доброто старо време през 1978. Макар и отначало моделът да се създава екслузивно за тенис състезателя Bjorn Borb, много скоро стартира и масово производство, поради нарастналия интерес. Легендата Diadora B. Elite вече се завърна на пазара със стартова цена $200, а достъпните бройки остават все по-малко с всеки час!


Kanye West с нова козметична линия

Музикалният и бизнес могул Kanye West изглежда е само на крачка от завземането и на beauty индустрията. Според източници, след неуспешното стартиране на предишния проект на рапъра Donda Beauty, сега в процес на разработка е новата линия на West Yeezy Beauty. Нейният фокус ще бъдат основно лайфстайл и уелнес продукти като грим, изкуствени мигли, маски за лице, лакове за нокти, стилизиращи продукти за коса, кремове за лице и тяло, парфюми и ароматизирани възглавници. Спрямо световният интерес към Kanye се очаква новият му бизнес да просперира дотолкова, че дори да задмине някои от най-големите му съперници в бранша като KKW Beauty и Kylie Cosmetics.