H&M от доста време насам са се насочили към устойчивата мода и поредно доказателство за това е новата колекция от поредицата Innovation Stories – Color Story. Тя представя нови, по-устойчиви методи за багрене на облекло. Партнирайки си с учени и новатори, H&M създава селекция от съвременни модели, направени чрез процеси, ограничаващи негативното въздействие върху околната среда. За колекцията Color Story марката използва авангардни техники за багрене като биотехнологии, пигменти на растителна основа и системи със затворен цикъл, които не само създават уникалнии очарователни цветове, но и имат по-малко въздействие върху околната среда. Внимателно подбраните земни тонове придават на колекцията успокояващо усещане,а деним облеклото добавя градско звучене.

„Непрекъснато се стремим да създаваме модели с новаторски, по-устойчиви материали и процеси. С тази колекция създаваме модели на бъдещето чрез революционни процеси за боядисване за една положителна промяна. Color Story носи очарователен, свободен дух. Сигурни сме, че нашите клиенти ще се влюбят в съвременните модели, но се надяваме, че ще се вдъхновятот устойчивото послание“

казва Ан-Софи Йохансон, творчески съветник в H&M.

Колекцията Color Story ни приканва да открием красотата на устойчиво произведените цветове. Ключовите модели включват риза със скъсен дизайн и пола с набор с десен, направен чрез цифрово отпечатване, както и рокля и суитчър, изработени от материя, багрена на растителна основа. Панталонът и подхождащата блуза към него, в цвят кестен, са оцветени чрез метода We aRe SpinDye®, и са също част от отличителните продукти за колекцията. Силуетите са едновременно оформящифигурата и красиво падащи, което позволява на цветовете наистина да обгърнат носещия дрехата. Аксесоарите добавят едно леко гръндж усещане – обеци, изработени от рециклирано стъкло,без добавени цветови пигменти, и сандали, направени от Bloom™ (гъвкава пяна, частично произведена с биомаса от водорасли). Цветовата палитра, състояща се от топло оранжево,градински чай и меки жълти тонове, подсилва усещането за органичната,оптимистична енергия на колекцията.

  

Следвайки мисията си за кръговобъдеще на модата, H&M ще предложи уникална селекция от модели под наем заклиентите си в Стокхолм и Берлин.

Колекцията ще бъде налична ексклузивно онлайн на hm.com на 15 април.