Коледни подаръци от български брандове
Коледните празници наближават, а ти все още имаш да купуваш подаръци за най-близките и любими хора. Защо не ги зарадваш с нещо, което е родно производство, в лимитирано количество и носи своята своебразна уникалност? Бихме те насочили към няколко български бранда, с които хем ще блеснеш с интересен и готин подарък, хем ще подкрепиш малкия бизнес, защото той има нужда от нас.
Малките бизнеси носят много специален предприемачески дух. А начело са техните безстрашни основатели – отрудени, амбициозни и издръжливи. Те измислят и градят въпреки несигурността, защото това е, което им позволява да се развиват. Тяхното поемане на рискове води до иновации, които движат света напред. И ние се нуждаем от тях. Макар и да не е вярно във всеки случай, по-малките брандове могат да имат по-кратък път от производител до потребител, което означава, че има повече прозрачност в материалите и източника на продуктите, които купуваме. Това е още една основателна причина да разгледате нашите предложения български брандове:
Ckyka е бранд за нетипични дизайнерски плетива. Всяко творение е вдъхновено от човека, който го пожелава. Подбират внимателно цветовете, материалите, а детайлите се раждат спонтанно във въображението на авторката и създателката на бранда - Камелия Христова. Нейният нестандартен прочит на ръкоделието е заложен и в името “скука”, което за нея символизира неспособността да изпитваш скука, ако си творец, защото винаги има нещо в главата ти, което искаш да реализираш, в случая “с кука“.
Сkyka тепърва набира сила, разгръща се в движение и има какво да ни покаже, от ръкави, през абстрактни бюстиета до официални екстревагантни рокли.
Няма как да не разпознаете този стил, той е единствен по рода си.
ЛАРЖ е вдъхновен от любовта ни към уличната мода и кецовете. Целта на бранда е да предложи продукт, който е различен, но и лесно достъпен за всички ценители. ЛАРЖ представлява колекция от ръчно изработени декоративни свещи от 100% соев восък и натурални масла, която включва едни от най-популярните модели обувки на всички времена. Предлагат един по-различен вид естетика, като целят качество и оригиналност. Всеки има мечтана колелция от обувки. Така се зароди и идеята за ЛАРЖ в началото на 2021г. Създателите отделят за подготовка една година, за да може всичко да е изпипано до най-малкия детайл с цел да предложат продукт, който не само изглежда добре, а е и практичен.
Основана в България през 2016 г., SQUARE е марка за дрехи, вдъхновена от красотата и хармонията в природата. Скрито в името на бранда и в техните дрехи е усещането за море, слънце, вятър и планина, всеки от които представлява един от четирите ъгъла на квадрата. Стилът и усещането за минимализъм са водещи в стилистиката, фокусирайки се върху класически модели, а не върху тенденции. В основата на SQUARE е мисията да включат усещането за свобода, което се среща в природата, в нашия градски начин на живот. Всяка дреха е създадена с любов, от дизайна до производството. Марката използва най-висококачествени платове, удобни и внимателно подбрани, за да отговарят на начина на живот, който промотират.
Nerone е бранд, общество, култ, lifestyle. Nerone e всичко и всеки. Nerone е сбъдната мечта. Идеята на бранда е всеки един клиент да изпита чувството на принадлежност. Според основателя е много важно за всеки един от човек да се чувства част от субкултура, каквато и да е тя. Всичките дрехи на бранда са произведени изцяло в България, като се стремят производството им да е възможно най-състейнабъл за етапа, на който се намират в момента. Марката стартира удърно и ще положи максимум услия, за да поддържа темпото на развитие и да вдига нивото му със всеки следващ дроп.
Младият бранд Textura преследва идеята да пречисти съзнанието на българските общества и да неутрализира нечистите нагласи. Да построи стабилно "семейство", чиито желания да са в основата на работата по създаване на дрехи. Мнението на почитателите на Textura е от значение при взимането на всяко решение относно производния процес, колкото се отнася до крайния продукт. Подплатени с креативните идеи на създателя му, целта е да се създават удобни и красиви облекла, вдъхващи живот и актуалност в гардероба, олеснявайки ежедневния проблем с въпроса “Какво да облека?”. Желанието за качествено изживяно съществуване предизвика любовта към творбите, които в наши дни наричаме дрехи. Textura e движение и единствения, който може да избере страна си ти. Напред или назад ще бъде тя?
Xerko clothing даде свое начало на 2019 година. Брандът е фокусиран фърху производството на премиум стрийтуеър облекло. Отличават се с това, че целят изработката на всеки артикул да е колкото се може повече self-made. Лично печатат всяка щампа върху дрехите в тяхното студио /гараж/, с което искат да покажат с каква любов и желание правят всичко. Имат за цел да изградят силно общество около бранда и да се развиват заедно, като обръщат специално внимание на всеки клиент. Не само дрехата има значение, а и човекът, който я носи.
Фотограф: Виктория Благоева