Новите мегаколи трудно биха седяли добре на плакат като Ferrari F40 или Lamborghini Diablo, но като всичко си има изключения. Тази красотия е точно такава - откъдето и да я погледнем си седи и си пръска. Може би затова представянето на прототипа през далечната 2011 е бил на Concours d’Elegance в Пебъл Бийч. Сега обаче, колата е напълно готова за пътя и скача в лигата на Bugatti Chiron и Koenigsegg.

Защо точно там? Еми защото има 5.9-литров битурбо двигател с "плосък" колянов вал (прави звука скандален) и мощност от 1350 или 1750 коня според типа гориво, а пък тежи само 1247 килограма или колкото стария Golf 3-ка. Според създателите, това чудо на чудесата ще е способно да вдигне над 300 мили или над 480 километра в час, като затова помага и аеродинамичния коефициент на от 0.279.

Изработката на детайлите откъдето и да я погледнем е скандална - карбон навсякъде - дори и седалките са от чисти въглеродни нишки, а предния и задния мост, които са част от шасито са от фрезован алуминий. Интериорът е с голям дисплей средата и горната част на таблото е покрита с флок - ралиджийски похват, за да не прави отблясъци, които да пречат на шофьора да вижда пътя.

Та да се върнем на дизайна - разковничето се нарича Джейсън Кастриота, който е работил за... Ferrari и Maserati. Той е създал тези секси извивки, зад които се крие само един малък активен спойлер и две малки крила над задните калници.  Проектирал е и вратите, които са смесица от тези на Lambo и на Merc 300 SL Gullwing. Само 99 такива прекрасници ще бъдат произведени и изненада - всички вече са запазени, но това не пречи да ни напълнят очите.