Най-якият автосалон в света - този в Женева не се състоя, но премиерите си минаха. В отделни материали ви пуснахме Giulia GTA с нейните 540 коня и хиперкарът с 4 седалки на Koenigsegg, който дори бе представен на щанда им в швейцарския град, но имаше още много покърътителни коли, заради които Женева е мястото!

Jesko Absolut - версия на последното им купе, която на книга трябва да вдига над 500 километра в час, но засега гумите му позволяват "само" 460. 1600 коня и 1500 нютонметра на горивото Е85 и "само 1280 коня и 1000 нютонметра на нормално гориво.

Bentley Mulliner Bacalar - кабрио в стила "barchetta", с което можете да си веете косата с 650 коня и интериор с детайли от 5000-годишна дървесина, от което ще бъдат произведени само 12 броя.

[gallery ids="https://asphalt.bg/wp-content/uploads/2020/03/bentley-mulliner-bacalar-is-a-continental-gt-coach-built-into-a-new-car-141574_1.jpg|,https://asphalt.bg/wp-content/uploads/2020/03/bentley-mulliner-bacalar-is-a-continental-gt-coach-built-into-a-new-car_8.jpg|"]

RUF Rodeo – мастърите на тунинга на Porsche създадоха една от най-ярките премиери – карбоновото шаси, роубар, багажник, лопата (за апокалипсис), 4х4, което може да става чисто задно и атмосферен 4.0-литров двигател с 500 коня, които при желание могат да се заменят със 700 идващи от 3.8 турбо.

Както всяко Bugatti, и Chiron ще има куп лимитирани версии, колкото и лимитиран да е самият той и поредната се нарича Pur Sport и е насочена към пистовото каране - не знаем колко ще е спокойно да му се дава газ там, защото това са няколко милиона, но е по-твърд отпред с 65%, отзад с 35% има по-къси предавки за по-добро ускорение и е олекнал с 50 килограма, а той има нужда. Мощността - същите 1500 коня.

[gallery ids="https://asphalt.bg/wp-content/uploads/2020/03/88218215_2501586986762882_7869136030580867072_n.jpg|,https://asphalt.bg/wp-content/uploads/2020/03/88228591_2501587046762876_6050494260086571008_n.jpg|,https://asphalt.bg/wp-content/uploads/2020/03/88241857_2501587090096205_5844956744710619136_n.jpg|"]

Porsche 911 Turbo S - новото Turbo S - този катапулт, който стартира като с ластик от самолетоносач. Вече има 650 коня и ускорява от 0 до 100 за само 2.7 секунди (всички знаем, че послъгват и е по-бързо) и достига до 330 км/ч.

McLaren също полудяха и не стига, че 720S е ужасно бърз, но направиха и "пистова" му версия - 765LT или Long Tail - леко издължен заради по-големия заден активен спойлер и по-големия "нож" в предната броня и значително по-твърд от брат си. Какво ли ще прави с конкуренцията и ще стъпи ли на Нюрбургринг?

BMW не се отказаха от покъртителните бъбреци и представиха прототип на бъдещия си електрически седан - i4. Той има мощност от 530 коня и ще може да изминава до 600 км с едно зареждане.

GTI-ката, брат! Осмото поколение на култовия VW Golf - бегачката на народа - сравнително скромни 245 коня от 2.0-литровия TSI, култов статут и естествено база за тунинговане, за която тепърва ще се предлагат много заигравки.

Последни, но изобщо не на последно място - две чудесии от Pagani - Huayra BC Roadster - кабриото на по-мощната версия на модела, което е по-мощно от купе версията си - 800 коня и 1217 килограма - пълен monster, а Imola пък, е пистовата версия на модела - цели 838 коня и 1100 нютонметра със секвенциална седемстепенна кутия - 5 броя по 5 милиона евро за всеки.